Як отримати грант на рекламу в Google

Отримати грант Google  – це реально! $10 000 на розміщення реклами в Google Пошуку, щоб розповісти про свою діяльність, залучити спонсорів та набрати волонтерів.

 Грант Google – це можливість для некомерційних організацій в рамках програми Google Ad Grants. Ця програма, допоможе вам звернутися до користувачів, які шукають в Google інформацію про некомерційні організації, схожі на вашу.

“В умовах поширення коронавірусної інфекції (COVID-19) некомерційні організації стикаються з унікальними, безпрецедентними проблемами, – йдеться в офіційному повідомленні компанії. –  І зараз для них важливіше, ніж будь-коли, мати доступ до інструментів та рішень, які допоможуть їм налагодити спільну роботу, працювати продуктивніше, а також розповісти про свою місію інтернет-спільноті”

Грант Google – це реальна можливість, яка безплатно розповсюджує рекламу для обраних некомерційних організацій. Учасники – некомерційні організації мають право на отримання до $10 000 на місяць на свою рекламу в google AdWords та платформах пошукового маркетингу.
Кожна некомерційна організація, яка відповідає певним вимогам, може розміщувати рекламу в Google Пошуку на суму до 10 000 доларів США на місяць – це і є грант Google.  До речі, це не перешкоджає розміщенню платних оголошень через окремий обліковий запис у Google Рекламі.
Якщо плануєте подати заявку на грант Google – вам варто знати це:Більшість грантоотримувачів використовують лише близько 300 $ на місяць. При тому, що Google дозволяє освоювати до 330$ в день. Ця ситуація пов’язана з об’єктивними складнощами, які супроводжують ведення реклами через Google Grants. В основному це обмеження за умовами використання та ведення облікового запису. Всі обмеження та умови можна розділити на дві категорії: невиконання першого стане причиною втрати гранту та відключення від системи (назвемо їх «Критичні обмеження»), їх невиконання знизить ефективність.

Критичні обмеження:

CTR (показник клікабельності) не повинен бути нижче 5% у місяць.
Неможна використовувати ключі, що складаються з 1 слова, якщо це, наприклад, не назва вашого сайту.
Необхідно проявляти активність в обліковому записі хоча б протягом місяця.
Важливо слідкувати за змінами умов програми та вчасно вносити правки.
Будьте на зв’язку з командою Google Grants, проходьте регулярні опитування.
У кожній кампанії повинно бути не менше 2-х активних груп оголошень, у кожній групі – не менше 2-х текстових оголошень.
В обліковому записі повинно бути налаштовано відстеження конверсій.
У кампаніях обов’язково має бути створений геотаргетинг у регіонах, де веде діяльність ваша організація.

Ці обмеження спрямовані на підвищення якості реклами. Google прагне підтримувати тільки ті організації, чия діяльність цікава та корисна користувачеві. Тому невиконання вимог, наприклад, щодо CTR, протягом двох місяців може привести до відключення від програми.

Окрім таких жорстких умов, спрямованих на підвищення якості реклами, у Google Grants є безліч обмежених, які можуть викликати складність із просуванням. Частина з них направлена ​​на відсіювання ​​неякісних проєктів. Друга частина знижує ефективність некомерційної реклами, щоб не викликати невдоволення «платних» клієнтів рекламної системи.

Якщо ж ви все-таки вирішила скористатися можливістю та отримати грант Google варто спочатку: 

1. Дослідіть вашу нішу. Інакше ви не використаєте можливість на 100%.
2. Продумайте заздалегідь, хто буде займатися вашим акаунтом. Якщо такої людини немає, то почніть самостійно розбиратися в контекстній рекламі.
3. Не будуйте ілюзій. 10 000$ на рекламні витрати лише звучить круто. Однак ще необхідно постійно працювати з налаштуванням рекламних кампаній і наповненням вашого сайту.
4. Продумайте контент наперед. Він повинен складатися з корисних статей, які необхідні вашій цільовій аудиторії.
5. Ну і наостанок, в першу чергу думайте про якість наповнення сайту.
Детальніше про Google Ad Grants дивіться в інтерв’ю з маркетологом Вадимом Грабовським на YouTube-каналі ЧАС ЗМІН.

🔴 Якщо ви прагнете залучати грантове фінансування на свої проєкти – рекомендуємо пройти навчання в Школі з написання грантових проєктів ЧАС ЗМІН! деталі ТУТ.